اخبار بازی

افزودنی Assassin’s Creed بازی Watch Dogs: Legion

کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی تریلری از به‌روزرسانی مورد انتظار بازی Watch Dogs: Legion منتشر کرده است که در آن شاهد مرتبط ساختن این اثر با جهان مجموعه‌ی Assassin’s Creed هستیم.

به‌روزرسانی ۵,۵ بازی Watch Dogs: Legion هفته‌ی آینده و در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ (۲۴ آگوست ۲۰۲۱) در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت و به همین مناسبت شرکت یوبی‌سافت تورنتو (Ubisoft Toronto)، استودیوی سازنده‌ی این اثر، با انتشار یک تریلر از شخصیت Assassin’s Creed بازی Watch Dogs: Legion که پیشتر وعده‌ی حضور آن را داده بودند، رونمایی کرده است. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی از شخصیت قابل بازی دارسی (Darcy) را تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

در ادامه قسمت‌هایی از توضیحات شرکت یوبی‌سافت در خصوص این شخصیت را مشاهده می‌کنیم:

شما با این قاتل مدرنیزه شده می‌توانید به تجربه‌ی بخش داستانی و آنلاین بازی Watch Dogs: Legion بپردازید. همچنین با مهارت‌های یک قاتل و به کمک هیدن بلید (Hidden Blade) آن، می‌توانید دشمنان را به صورت مخفیانه و به بهترین شکل ممکن از پا دربیارید.

این شخصیت قابل بازی به صورت انحصاری در دسترس بازی‌بازانی قرار خواهد گرفت که سیزن پس (Season Pass) بازی Watch Dogs: Legion را خریداری کرده باشند.

به‌روزرسانی Assassin's Creed بازی Watch Dogs: Legion

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، به‌روزرسانی ۵,۵ بازی Watch Dogs: Legion شامل محتویات بیشتری از جمله مأموریت‌های جدید داستانی و کو-آپ (Co-op) و همچنین حالت‌های جدید برای رقابت‌های بخش چند نفره خواهد بود. بخش کاملاً جدید Legion of Dead نیز بازی‌بازان را در لندن مملو از زامبی قرار خواهد داد.

بازی Watch Dogs: Legion مدتی قبل برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شد و واکنش‌های متوسطی را از سوی منتقدین و بازی‌بازان دریافت کرد. شما همچنین در پایان می‌توانید نقد و بررسی بازی Watch Dogs: Legion که به قلم آقای مصطفی زاهدی نوشته شده است را مطالعه فرمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *