اخبار بازی

احتمالا فیراکسیس توسعه‌ی Civilization VII را آغاز کرده است

استودیوی فیراکسیس گیمز (Firaxis Games) در طول سال‌های گذشته عناوین بسیاری را توسعه داده است که از محبوب‌ترین‌های آن‌ها می‌توان به سری استراتژیک و تمدن‌سازی Civilization اشاره داشت.

با وجود استقبال بالای بازی‌بازان از آخرین نسخه‌ی سری Civilization که حدود ۵ سال قبل عرضه شده، تاکنون اخباری از توسعه و ساخت نسخه‌ی هفتم توسط استودیوی فیراکسیس گیمز منتشر نشده است. در واقع بازی Civilization 6 ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و خیلی زود هم به محبوبیت بالایی رسید. یکی از دلایل استقبال خوب افراد از این عنوان را باید عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف از سوی استودیوی سازنده به حساب آورد.

حال به تازگی یک گزارش نشان می‌دهد که احتمالا روند ساخت بازی Civilization VII آغاز شده و تیم سازنده‌ی آن در حال استخدام نیروهای جدید و گسترش بخش‌های مختلف است. گزارش فهرست نیازمندی‌های شغلی استودیوی فیراکسیس گیمز به شرح زیر است:

استودیوی فیراکسیس گیمز به دنبال استخدام یک نویسنده‌ی ارشد و با استعداد است تا تیم سازنده را در توسعه‌ی عنوان استراتژی AAA بعدی خود یاری نماید.

با این که استودیوی فیراکسیس گیمز علاوه بر سری Civilization در توسعه‌ی عناوین استراتژی دیگر به مانند سری X-COM نیز نقش دارد اما در ادامه‌ی بیانیه‌ی شغلی خود تاکید داشته است که در صورت تمایل به همکاری، فرد متقاضی باید دانش کافی از تاریخ جهان و اشتیاق برای افزایش اطلاعات خود در مورد تمدن‌های گوناگون را داشته باشد. از همین رو می‌توان دریافت که احتمالا پروژه‌ی استراتژی AAA بعدی استودیوی فیراکسیس گیمز، همان نسخه‌ی هفتم سری Civilization خواهد بود.

بازی استراتژیک و نوبتی Civilization 6 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید نقد و بررسی این اثر را از طریق این نشانی در سایت واران گیم مشاهده نمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *