اخبار بازی

محتویات بازی Ratchet and Clank به Rocket League اضافه می شود

استودیوی سازنده‌ی بزای Rocket League امروز در خبر خوبی اعلام کرد که به زودی محتویاتی از بازی Ratchet and Clank به آن اضافه خواهد شد. این کار قرار است در قالب یک بسته الحاقی صورت گیرد.

همان طور که در جریان هستید، سازندگان Rocket League تا به حال رویدادهای فراوانی را به این عنوان اضافه کرده‌اند. درست از سال ۲۰۱۵ میلادی که این بازی عرضه شد، شاهد پشتیبانی‌های این چنینی تیم سازنده بودیم. چندی قبل هم محتویاتی از فرنچایز F1 به این اثر آمد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

حال سازندگان اعلام کرده‌اند که به زودی یک بسته الحاقی راهی بازی Rocket League خواهد شد. به وسیله‌ی این بسته، محتویاتی از Ratchet and Clank به این بازی خواهد آمد و این موضوع قطعا برای هواداران حالب توجه است. کاراکترها و برخی از لباس‌هایشان به همراه چندین آیتم در این بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته تاریخ دقیق انتشار این بسته هنوز مشخص نیست و باید دید که این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ خواهد داد.

استودیوی سایانیکس (Psyonix) در این خصوص گفته است:

ما از طرفداران بزرگ Ratchet and Clank هستیم و از انتشار عرضه‌ی محتویات آن در بازی خود بسیار خوشحالیم. مطمئن هستیم که طرفداران نیز حس مشابهی خواهند داشت. منتظر اخبار جذاب از سوی ما باشید.

شما در بازی Rocket League باید هدایت خودروی دلخواه خود را به دست گرفته و در قالب حالت‌های مختلف، به انجام ورزش فوتبال بپردازید. امکان تجربه‌ی این عنوان به صورت آفلاین و آنلاین وجود دارد و نباید این موضوع را نادیده گرفت. قابل ذکر است که استودیوی سایانیکس به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده داشته است. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *