اخبار بازی

تماشا کنید: تیزر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

پس از چندین هفته پخش اخبار و شایعات گوناگون، بالاخره استودیو Sledgehammer Games با انتشار تیزر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard از این بازی رونمایی کرد. معرفی کامل و رسمی بازی بیست و هشتم مرداد ماه انجام خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

علی رغم اینکه تمامی مخاطبان گیم تقریب از معرفی نسخه جدید مجموعه کال آو دیوتی به صورت سالانه اطمینان دارند اما، باز هم معرفی نسخه جدید این مجموعه همواره هیجان انگیز است و هیچ گاه در جلبت توجه مخاطبان شکست نمی‌خورد. پس از چندین ماه انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض که بیشترشان مربوط که چندین روز اخیر است، اکتیویژن ساخته شدن بازی Call of Duty: Vanguard را تایید کرد. بیشتر اخبار به این نکته اشاره کرده بودند که این بازی در بازه جنگ جهانی دوم جریان دارد و استودیو سازنده نیز امروز این موضوع را تایید کرد.

از سوی دیگر شایعات به این نکته اشاره کرده بودند که رونمایی رسمی و کامل از بازی نوزدهم آگوست انجام می‌شود و اکتیویژن نیز ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد تریلر رونمایی از بازی ساعت ۲۲ به وقت تهران (۱۰:۳۰ AM) منتشر می‌شود. زمان رونمایی از بازی دقیقا مشابه بازی Black Ops Cold War است که دقیقا در همین ساعت سال ۲۰۲۰ رونمایی شذ.

در ادامه شما را به تماشای تیزر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard دعوت می‌کنیم:

مطابق شایعات این بازی پنجم نوامبر برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی مایکروسافت و سونی و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *