اخبار بازی

تریلر هنگام عرضه‌ی Ghost of Tsushima Director’s Cut منتشر شد

در فاصله‌ی چند روز مانده به انتشار نسخه‌ی کارگردان (Director’s Cut) بازی Ghost of Tsushima، ساخته‌ی تحسین شده‌ی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، سونی (Sony) تریلری را به مناسب عرضه‌ی این نسخه از بازی به اشتراک گذاشته است. در این تریلر، نگاه کوتاهی خواهیم داشت به تمام محتویاتی که می‌توان در این نسخه منتظرشان بود.

نسخه‌ی کارگردان بازی Ghost of Tsushima، وضوح داینامیک ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثاینه، همگامی کامل دوبله‌ی ژاپنی با لب شخصیت‌های بازی و همچنین پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس را برای کنسول پلی‌استیشن ۵ به همراه خواهد داشت. این نسخه بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای به نام Iki Island را نیز در بر دارد که علاوه بر چندین منطقه و ماموریت تازه، دشمنان و داستانی کاملا جدید را هن به بازی اضافه خواهد کرد. طول این بسته‌ی گسترش، با Act 1 داستان اصلی بازی مقایسه شده است.

گفتنی است علاوه بر نسخه‌ی کارگردان، یک حالت چندنفره نیز برای بازی مورد بحث در دست توسعه است که در قالب یک بازی مستقل موسوم به Ghost of Tsushima: Legends عرضه خواهد شد. در این بازی که با قیمت ۲۰ دلاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، هردو قابلیت بازی (Cross-Play) و پیشرفت میان پلتفرمی (Cross progression) موجود خواهد بود.

Ghost of Tsushima Director’s Cut، در تاریخ  ۲۹ مرداد ماه (۲۰ اوت) و به ترتیب با قیمت‌های ۶۰ و ۷۰ دلاری، برای کنسول‌های پلی‌استین ۴ و پلی‌استیشن ۵ انتشار خواهد یافت. لازم به یادآوری است دارندگان نسخه‌ی فعلی بازی Ghost of Tsushima، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار نسخه‌ی کارگردان این بازی را برای کنسول نسل قبلی سونی، و با پرداخت ۳۰ دلار برای کنسول نسل جدید این شرکت تهیه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را که بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ ضبط شده و ترکیبی از گیم‌پلی و صحنه‌های سینمایی داخل بازی است، به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل، با کیفیت‌های مختلف دریافت کنید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

منبع : Gamingbolt

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *