اخبار بازی

بسته الحاقی The Virtuous Cycle بازی Mortal Shell منتشر شد

The Virtuous Cycle، بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی سولزلایک Mortal Shell، امروز در دسترس بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه قیمت این بسته به طور معمول معادل ۷/۹۹ دلار ۶/۹۹ پوند بوده، اما شرکت پلی‌استک (Playstack)، ناشر بازی، یک پیشنهاد ویژه را برای بازی‌بازان در نظر گرفته است. دارندگان بازی اصلی مدت ۵ روز فرصت دارند تا این بسته را به صورت رایگان دریافت کنند.

توسعه‌دهندگان Mortal Shell از امروز تا تاریخ ۱ شهریور (۲۳ آگست) به دارندگان بازی فرصت داده‌اند تا بسته‌ی الحاقی The Virtuous Cycle را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کرده و تجربه کنند. این بسته‌ی بزرگ با اضافه کردن یک حالت جدید روگ‌لایک، تجربه‌ای منحصر به فرد و تازه را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. علاوه بر این حالت، The Virtuous Cycle شامل Shell جدید Hadern و سلاح قابل تغییر جدید Axatana نیز می‌شود. شما می‌توانید از سلاح به عنوان یک تبر بزرگ و یا دو شمشیر کاتانا استفاده کنید.

در کنار تمام موارد گفته شده، بازی‌بازان به بیش از ۱۲۵ مهارت و ارتقای جدید نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. کاملاً واضح است که The Virtuous Cycle محتویات بسیار زیادی را به Mortal Shell اضافه می‌کند. پس این که دارندگان بازی اصلی می‌توانند تمام این موارد جدید را برای مدت محدودی به صورت رایگان دریافت کنند، بسیار فوق العاده است. در نظر داشته باشید که پس از تاریخ ۱ شهریور ،قیمت بسته‌ی الحاقی The Virtuous Cycle دوباره به مقدار اصلی خود باز خواهد گشت.

پس اگر از تجربه‌ی بازی نقش‌آفرینی Mortal Shell لذت بردید و به دنبال محتویات بیشتری از این عنوان هستید، این فرصت ویژه را از دست ندهید و حتماً برای دریافت رایگان بسته‌ی The Virtuous Cycle اقدام کنید.

بازی Mortal Shell هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *