اخبار بازی

از محتوای اضافی و به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 رونمایی شد

در جریان استریم دیروز، سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) اطلاعاتی را از اولین محتوای اضافی و تغییرات بهینه ساز ۱٫۳ بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد.

طبق اعلام سی‌دی پراجکت این محتوای اضافی شامل ژاکت‌های جدید، ماشین جدید و ظاهر ثانویه‌‌ی Johnny Silverhand هستند، که بازی‌بازان برای دسترسی به آن‌ها باید به نقاط خاصی در بازی برسند. در ادامه می‌توانید لیست توضیحات رسمی این محتوای اضافی را مشاهده کنید:

  • ظاهر ثانویه‌ Johnny Silverhand – می‌توانید آن را در برگه‌ی “Additional Content” در تنظیمات فعال کنید.
  • ژاکت چند لایه‌‌‌ی Syn-Leather Deltajock و ژاکت Luminescent Punk هر دو با دریافت پیامی از Vic پس از اتمام ماموریت The Ride، در انبار آپارتمان V موجود می‌شوند. آن‌ها به طور پیش فرض دارای کیفیت Rare/Iconic هستند، البته قفل Crafting Specs برای ایجاد این ژاکت‌ها با کیفیت بالاتر نیز باز می‌شود.
  • ماشین Archer Quartz Bandit  – به عنوان پاداش یا برای خرید (بسته به انتخاب بازی‌باز) پس از تکمیل ماموریت Ghost Town و سپس دریافت پیام از Dakota یا Rogue در دسترس قرار می‌گیرد. اگر پیام را دریافت نکردید، مطمئن شوید که در منطقه Badlands هستید و از کارگاه Dakota دور شوید. همچنین Dakota برای تماس گرفتن به چند روز زمان نیاز دارد.
محتوای اضافی

شکل و شمایل ثانویه‌ی Johnny Sliverhand

مایلز توست (Miles Tost) طراح ارشد مراحل بازی، طی استریم دیروز درباره‌ی این محتوای اضافی و به‌روزرسانی جدید گفت:

این بهینه ساز بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ما تا به امروز است. ما تلاش زیادی را در این زمینه انجام داده‌ایم. چیزی که ما پیش از این نیز در مورد آن صحبت کرده بودیم، این است که ما انواع مختلفی از محتوای اضافی را برای Cyberpunk 2077 در نظر داریم، مثل همین محتوای اضافی رایگان که چیزهایی مانند لباس، شخصی سازی و ماشین‌ها را به بازی اضافه می‌کنند یا بسته‌های الحاقی پولی و عظیم که بعدها درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.

همان‌طور که می‌دانید، محتوای اضافی رایگان و بسته‌های الحاقی پولی Cyberpunk 2077 در ابتدا قرار بود پیش از انتشار بازی معرفی شوند، اما پس از چندین تاخیر در انتشار این عنوان، که در دسامبر ۲۰۲۰ عرضه شد، برنامه‌ها تغییر کرد.

سپتامبر گذشته، آدام کیچینسکی (Adam Kiciński)، رئیس سی‌دی پراجکت، اعلام کرد که Cyberpunk 2077 از برنامه‌ی بسته‌های الحاقی مشابه بازی The Witcher 3: Wild Hunt پیروی می‌کند. حالا پاتریک میلز (Patrick Mills)، طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، این موضوع را طی استریم سه شنبه تکرار کرد:

ما در حال حاضر نمی‌توانیم در مورد بسته‌ی الحاقی پولی صحبت کنیم، اما می‌توانم بگویم که من روی آن کار می‌کنم و فکر می‌کنم عالی است. در واقع من و مایلز با هم روی آن کار می‌کنیم و واقعاً برای آن هیجان زده هستم. برای شفاف سازی درباره‌ی همه‌ی محتوای اضافی، برخی از آن‌ها کوچکتر و برخی بزرگ‌تر هستند، اما همه‌ی آن‌ها رایگان هستند. درباره‌ی بسته‌های الحاقی، درست مانند Witcher، این بسته‌ها پولی و عظیم هستند که بعدا درباره‌ی آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

محتوای اضافی

یکی از ژاکت‌های موجود در محتوای اضافی

همچنین این تیم در استریم سه شنبه جزئیات بیشتری را در مورد بهینه ساز ۱٫۳ بازی ارائه داد که عمدتا بر بهبود ثبات و رفع اشکال تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این، همان‌طور که دو روز پیش گزارش شد، این بهینه ساز شامل کوچک نمایی نقشه‌ (موضوعی که مدت‌ها پیش توسط جامعه مادینگ برطرف شده بود)، زمان طولانی‌تر برای انتخاب میان شخصیت‌های Angel و Skye با هدف راحت‌تر کردن تصمیم‌ گیری‌ها و کسب امتیاز perk respec است.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس استدیا در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه‌ی نسل بعدی این عنوان در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید در این نشانی نقد و بررسی Cyberpunk 2077 به قلم مهدی رضایی را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.