اخبار بازی

شایعه: بازی جدید فرام سافتور شبیه به مجموعه Dark Souls است

مطابق تازه‎‌ترین گزارش‌ها بازی جدید فرام سافتور که با همکاری سونی در دست ساخت است و قرار است به صورت انحصاری برای PS5 عرضه شود، به مراتب شباهت بیشتری به سری دارک سولز دارد تا سکیرو یا الدن رینگ. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چندی پیش شایعاتی در سطح اینترنت پخش شد مبنی بر همکاری مجدد سونی با استودیو بازی سازی ژاپنی From software. ظاهرا قرار است برای سومین بار و پس از ساخت بازی‌های Demon Souls و Bloodborne، این استودیو یک انحصاری دیگر برا کنسول‌های پلی استیشن بسازد. اخیرا آقای Nick Baker که خود برای اولین بار این شایعات را مطرح کرد، به افشای اطلاعات و جزئیاتی درباره این پروژه پرداخته‌است. وی بخش زیادی قسمت جدید پادکست XboxEra را به این موضوع اختصاص داد.

وی در ابتدا بار دیگر به تایید اطلاعاتی که پیشتر درباره بازی جدید فرام سافتور منتشر کرده بود، پرداخت. اطلاعاتی نظیر اینکه این بازی یک آی‌پی کاملا جدید است و هیچ ارتباطی با مجموعه‌های Demon Souls و Bloodborne ندارد. مانند دو همکاری قبلی این دو شرکت، این آی‌پی نیز به سونی تعلق خواهد داشت و استودیو XDev (استودیو SIE Japan سابق) به تیم سازنده برای توسعه این عنوان کمک خواهد کرد.

آقای هیدتاکا میازاکی کارگردانی این بازی را بر عهده خواهد داشت. درست مانند بسیاری از عناوین بزرگی که پیشتر استودیو From software تولید کرده‌است. به گفته آقای نیک بیکر این بازی جدید به مراتب شباهت‌های بیشتری به مجموعه دارک سولز دارد تا سکیرو یا الدن رینگ. وی همچنین گفت پروژه دیگر استودیو که آن هم به صورت غیر رسمی در دست ساخت قرار دارد، با چالش‌هایی مواجه شده و ممکن روند ساخت آن به حالت تعلیق دراید تا مراحل ساخت بازی الدن رینگ و این انحصاری PS5 تا سرعت بیشتری پیگیری شود.

هر چند آقای بیکر سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد اما، لازم به ذکر است این اطلاعات همچنان جنبه غیر رسمی دارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *