اخبار بازی

تست آلفای Call of Duty Vanguard در انحصار پلی‌استیشن است

طبق اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، نخستین تست آلفای خصوصی بازی Call of Duty Vanguard از روز جمعه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ (۲۷ آگست ۲۰۲۱ میلادی) به صورت رسمی آغاز خواهد شد. حال طبق برخی شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که تنها کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن قادر خواهند بود به تجربه‌ی آن بپردازند.

همچنین طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اکتیویژن (Activision) تا چند روز دیگر به صورت رسمی از نسخه‌ی بعدی سری محبوب Call of Duty تحت عنوان Vanguard رونمایی خواهد کرد و در کنار آن احتمالا به ارائه‌ی اطلاعات بیشتری در مورد نخستین تست آلفای این اثر و تاریخ برگزاری آن اشاره خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که در حساب کاربری توییتر مرتبط به اخبار Call of Duty Vanguard آمده است، نخستین تست آلفای خصوصی این بازی در تاریخ ۵ شهریور (۲۷ آگست) آغاز خواهد شد و تنها در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن قرار می‌گیرد. با این که این خبر را تا اعلام رسمی شرکت اکتیویژن نمی‌توان کاملا قطعی و رسمی شمرد اما وقوع آن چندان دور از انتظار نخواهد بود؛ زیرا دقیقا اتفاقی مشابه، پس از معرفی بازی Call of Duty Black Ops Cold War رخ داد و شرکت اکتیویژن پس از معرفی رسمی بازی و انتشار نمایشی از آن، به تاریخ برگزاری تست آلفای بازی اشاره کرد که در ابتدا تنها کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن قادر به تجربه‌ی نسخه‌های آزمایشی بودند.

وقایع و مبارزات بازی Call of Duty Vanguard در دوران جنگ جهانی دوم واقع شده و استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) با همکاری برخی دیگر از استودیوهای شرکت اکتیویژن توسعه‌ی آن را بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این بازی اواخر امسال و در فصل تعطیلات برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در پایان شما می‌توانید تمامی اخبار و گزارش‌های مرتبط با بازی Call of Duty Vanguard را در این نشانی مشاهده نمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *