اخبار بازی

انتشار موسیقی‌ Final Fantasy XIV Shadowbringers روی Spotify

بازی‌های سری Final Fantasy به موسیقی‌های بی‌نظیر خود مشهور هستند. حال، تمامی موسیقی‌های عنوان FFXIV Shadowbringers برای گوش دادن بر روی سرویس اسپاتیفای (Spotify) قرار گرفته‌اند.

از هم اکنون موسیقی‌های بیشتری از عنوان محبوب و موفق Final Fantasy XIV در سرویس اسپاتیفای وجود دارند. موسیقی متن اصلی بازی FFXIV Shadowbringers نیز در حال حاضر برای پخش بر روی این سرویس در دسترس است. افراد دارای حساب در اسپاتیفای از هم اکنون می‌توانند به تمام ۸۸ آهنگ این عنوان گوش دهند.

موسیقی متن اصلی FFXIV Shadowbringers برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۹ در ژاپن منتشر شد. طبق معمول، ماسایوشی سوکن (Masayoshi Soken) و افرادی مانند کنجی ایتو (Kenji Ito)، نوبو اویماتسو (Nobuo Uematsu) و هیروشی ساکیموتو (Hiroshi Sakimoto) موسیقی‌های این عنوان را ساخته‌اند. همه‌ی آهنگ‌های این بازی در بهینه سازهای این عنوان و بسته‌های گسترش دهنده Prelude in Violet و A Requiem for Heroes نیز وجود داشتند و از آن‌ها استفاده شده بود. در مجموع، موسیقی متن این عنوان بیش از پنج ساعت موزیک را شامل می‌شود.

همچنین، ماسایوشی سوکن در مورد نحوه‌ی ایجاد و ساخت موسیقی‌های این بازی و  بسته‌های گسترش دهنده‌ی آن نیز صحبت کرده بود. وی تمام این آهنگسازی‌ها را در یک قسمت از سری The Creation of Final Fantasy XIV: Shadowbringers به صورت کامل پوشش داده است.

البته موسیقی‌های این عنوان قبلا نیز بر روی اسپاتیفای در دسترس مخاطبان بودند، اما این بار تمامی آن‌ها به صورت کامل بر روی اسپاتیفای قرار گرفته‌اند.

بازی Final Fantasy XIV و گسترش دهنده‌ی Shadowbringers این عنوان هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین موسیقی متن آن نیز هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین از طریق پلتفرم اسپاتیفای در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی رضایی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی واران گیم در مورد این عنوان چیست؟ آیا تاکنون بازی Final Fantasy XIV را تجربه کرده‌اید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این عنوان با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *