اخبار بازی

بازی Call of Duty Vanguard روز پنجشنبه معرفی خواهد شد

طبق لیست موجود در فروشگاه رسمی پلی استیشن، اکتیویژن (Activision) رسما از بازی Call of Duty Vanguard در روز پنجشنبه ۲۸ مرداد (۱۹ آگست) رونمایی می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) از هفته‌ی گذشته، اطلاعاتی از بازی جدید Call of Duty Vanguard را به صورت مداوم منتشر می‌کند. همچنین جزئیات زیادی مانند حالت بازی و تصاویر کاور این بازی در چند روز گذشته لو رفته‌اند.

اما امروز موضوع مهمی از این بازی منتشر شده است، چنان که تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور، اسکرین‌شاتی را از فروشگاه رسمی پلی‌استیشن به اشتراک گذاشته که تأیید می‌کند این بازی در روز پنجشنبه ۱۹ آگوست ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Call of Duty Vanguard

با توجه به اطلاعات این اسکرین‌شات، بازی Call of Duty Vanguard در روز پنجشنبه ۲۸ مرداد (۱۹ آگست) و در ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران معرفی می‌شود.

عنوان Call of Duty: Vanguard، که توسط اسلج‌همر گیمز توسعه داده می‌شود، دارای حالت‌های داستانی، چند نفره و زامبی خواهد بود که در اطراف اروپا و اقیانوس آرام هنگام جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و داستان آن حول محور تولد نیروهای ویژه‌ی ایالات متحده است. گفته می‌شود که نقشه‌ی جدید Warzone که احتمالا در اطراف اقیانوس آرام جریان دارد و به طور قابل توجهی بزرگتر از نقشه‌ی فعلی یعنی Verdansk است، همراه با عرضه‌ی Call of Duty: Vanguard، منتشر می‌شود.

دانیل آلگره (Daniel Alegre) رئیس و سرپرست عامل اکتیویژن هنگام فراخوان درآمد این شرکت، در مورد جدیدترین عنوان سری Call of Duty ادعا کرد که این بازی “یک تجربه عالی و بدون دردسر برای کنسول‌های کنونی و نسل بعدی” را در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ ارائه می‌دهد.

هندرسون پیش از این اظهار کرده بود که Call of Duty Vanguard از طریق یک رویداد درون بازی در Warzone معرفی می‌شود. او به تازگی عنوان کرده که قطار قرار است نقش مهمی را در این رونمایی ایفا کند. همچنین اکتیویژن قبلا چند تیزر ویدیویی را برای اینفلوئنسرهای Call of Duty ارسال کرده بود، بنابراین می‌توان گفت که یک معرفی بزرگ، قریب الوقوع است.

انتظار می‌رود که بازی Call of Duty Vanguard اواخر امسال و در تعطیلات میلادی منتشر شود. در صورت تمایل می‌توانید “جمع‌بندی تمام شایعات و اطلاعات مربوط به بازی Call of Duty: Vanguard” که به کوشش مرصاد قدیری ارائه شده است را با مراجعه به این نشانی مطالعه کنید. در پایان می‌توانید تیزر رسمی Call of Duty Vanguard را مشاهده نمایید:

دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *