اخبار بازی

اهرا نتفلیکس در حال کار بر روی سریال Dishonored است

بر اساس آخرین شایعات، نتفلیکس (Netflix)، غول آمریکایی استریم، در حال کار بر روی یک پروژه‌ی مرموز مبنی بر بازی Dishonored است. جزئیات این پروژه در حال حاضر بسیار کم است، اما به نظر می رسد که یک مجموعه‌ی تلویزیونی لایو اکشن باشد.

می‌دانیم که Netflix در بحث گسترش خود در صنعت بازی‌های ویدئویی و اقتباس از عناوین آن، کاملاً جدی است. این غول استریم در حال حاضر مجموعه‌ی فوق العاده محبوب The Witcher با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را برای ما به ارمغان آورده است و به نظر می‌رسد که به زودی یک مجموعه‌ی تلویزیونی دیگر بر اساس یک سری بازی‌های محبوب، به واقعیت تبدیل شود.

طبق گزارش وب‌سایت giantfreakingrobot، نتفلیکس بر روی سریالی با اقتباس از سری محبوب Dishonored کار می‌کند. ما هیچ ایده‌ای نداریم که این یک مجموعه‌ی تلویزیونی لایو اکشن شبیه به The Witcher است یا قرار است که یک سریال تلویزیونی انیمیشنی مانند Castlevania باشد. در واقع جزئیات موجود در این گزارش تنها بیان می‌کنند که نتفلیکس در حال کار بر روی این پروژه است.

نتفلیکس

احتمالات بر این است که این سریال لایو اکشن باشد؛ زیرا Dishonored مطمئناً این پتانسیل را دارد. شاید این سری به اندازه‌ی The Witcher غنی و از چند کتاب بهره‌مند نباشد، اما دنیای Dishonored، موضوع و شخصیت‌های آن، قطعا یک نقطه‌ی شروع عالی برای کسانی است که بر روی فیلمنامه‌ی این پروژه کار می‌کنند.

از آنجا که در حال حاضر تنها اولین شایعه‌ را در مورد موضوع Netflix Dishnored دریافت کرده‌ایم، می‌توان گفت که باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا اولین تریلر و تاریخ انتشار آن را مشاهده کنیم. حدس و گمان‌ها بر این است که این سریال در سال ۲۰۲۳ اکران شود، البته توجه داشته باشید که این فقط گمانه زنی است و این احتمال وجود دارد که نتفلیکس قصد داشته باشد پروژه‌ی سریال Dishonored را زودتر از آنچه انتظار می‌رود منتشر کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *