اخبار بازی

جزئیاتی از بهینه ساز 1.3 بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

عنوان Cyberpunk 2077 قرار است به زودی یک بهینه ساز جدید را دریافت کند و امروز، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) تغییرات جالبی را که در این بهینه‌ ساز موجود هستند، به اشتراک گذاشت. نمایش کامل تغییرات این بهینه ساز فردا ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران پخش می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، سی‌دی ‌پراجکت اعلام کرده است که بهینه‌ ساز نسخه‌ی ۱٫۳ بازی Cyberpunk 2077 در دست ساخت بوده و انتظار می‌رود که در چند روز آینده منتشر شود. این بهینه ساز پس از ماه‌ها سکوت این شرکت ارائه می‌شود و با توجه به پست معرفی آن در وب‌سایت رسمی، تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود. البته قبل از هرگونه واکنشی لازم به ذکر است که لیست موجود در پست وب‌سایت رسمی، تغییرات کامل این بهینه ساز را نشان نمی‌دهند.

پیشرفت‌هایی که سی‌دی پراجکت رد تصمیم گرفت در این پست به نمایش بگذارد شامل کوچک نمایی نقشه‌ (موضوعی که مدت‌ها پیش توسط جامعه مادینگ برطرف شده بود)، زمان طولانی‌تر برای انتخاب میان شخصیت‌های Angel و Skye با هدف راحت‌تر کردن تصمیم‌ گیری‌ها و کسب امتیاز perk respec است.

بهینه ساز

توسعه‌دهندگان وعده‌ی پیشرفت‌های بسیار بیشتری را داده‌اند، اما باید منتظر انتشار یادداشت‌های کامل این بهینه ساز باشیم تا دریابیم که آن‌ها دقیقاً طی این بهینه ساز ۱٫۳ چه چیزی را بهبود بخشیده‌اند و چه چیزی را رفع کرده‌اند.

علاوه بر این، سی‌دی پراجکت همچنین استریم ویژه‌ای را برای فردا ۲۶ مرداد (۱۷ آگست) در ساعت ۲۰:۳۰، برنامه ریزی کرده است. این تیم همچنین اعلام کرده که طی این استریم، اولین جزئیات مربوط به بسته‌ی الحاقی پولی Cyberpunk 2077 و اطلاعات دیگری را فاش خواهد کرد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که نمایش جذابی را برای فردا در پیش داریم، بنابراین بهتر است صبر کنیم و ببینیم که سی‌دی پراجکت رد چه نقشه‌ای برای برگرداندن محبوبیت خود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و استیدیا در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه‌ی نسل بعدی این عنوان در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید در این نشانی نقد و بررسی Cyberpunk 2077 به قلم مهدی رضایی را مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *