اخبار بازی

تریلری از Crysis Remastered Trilogy منتشر شد

تریلر جدیدی از Crysis Remastered Trilogy منتشر شده است که به مقایسه‌ی تغییرات گرافیکی بین نسخه‌های اورجینال و بازسازی شده می‌پردازد.

بسیاری از عناوین محبوب و قدیمی شوتر اول شخص فرصت این موضوع را نداشتند که نسخه‌ی بازسازی شده از آن‌ها منتشر شود، ولی سری Crysis این فرصت را یافته است که بتواند سه گانه را با کیفیتی به‌روز منتشر سازد. این سه گانه برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. سری عناوینی که در نسل هفتم منتشر شده بودند. تریلری که جدیدا از این عنوان منتشر شده است، نشان دهنده‌ی تفاوت‌های گرافیکی بین نسخه‌ی نسل هفتمی از سال ۲۰۱۱ با نسخه‌ی بازسازی شده است. ویدئوهایی که از Crysis Remastered Trilogy منتشر شده است به بررسی این بازی بر روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت می‌پردازد.

همان‌طور که خواهید دید، سیستم نورپردازی جدید و بهبود یافته به‌نظر می‌رسد که بسیار واقعی‌تر از گذشته عمل می‌کند. همچنین این عناوین با نرخ فریم بالاتری نسبت به نسخه‌های اورجینال اجرا می‌شوند. همه‌ی این موارد باعث می‌شوند که این سه گانه بسیار جذاب به‌نظر برسد. البته، لازم به ذکر است که این تریلر مقایسه در درجه‌ی اول تمرکز بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس دارد، اما این ویدئو یک دورنمای مناسب از تغییراتی که باید انتظار داشته باشیم به ما نمایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر منتشر شده را در ادامه ببینید.

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P || دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

در صورتی که تریلر زمان معرفی این سه گانه را ندیده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا مشاهده نمایید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *