بازیهای تکنفره از نظر کارگردان It Takes Two بیش از حد طولانی هستند
بازی It takes Two به تازگی منتشر شده و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. این بازی هم مانند بازیهای قبلی این استودیو، یک بازی ماجراجویی دو نفره است و حتماً باید به همراه یک همراه تجربه شود. خالق این بازی، جوزف فارس همیشه به نظرات عجیبش معروف است. چه آن ماجرای معروفش در The Game Awards و چه آن ادعای عجیبش مبنی بر پرداخت ۱۰۰۰ دلار به کسی که حوصلهاش از بازی جدیدش سر برود!
حالا و در مصاحبهای جدید با رسانهی Inverse بیان کرده که به نظرش بازیهای تکنفرهی امروزی بیش از حد طولانی هستند. با توجه به حرکت بازیهای تکنفره به سمت ویژگیهایی از جمله تکرارپذیری بیشتر بازیها و موارد مشابه، احتمالا فارس خیلی هم نظر اشتباهی ندارد. این نظر با توجه به اینکه افراد کمی بازیهای تکنفره را تکرار میکنند و یا حتی برای بار اول هم آنها را تمام نمیکنند، بیش از پیش منطقی به نظر میرسد.
من باور دارم که بازیهای تکنفره بیش از حد طولانی هستند. معمولا مکانیکهای بازیها بیش از حد مورد استفاده قرار میگیرند.
این موضوع که بازیکنان خواهان تکرارپذیری بازیها هستند، مورد عجیبی است. اصلا به چه دلیل باید در مورد تکرارپذیری بازیها صحبت کنیم؟ آیا میدانید چند درصد از بازیکنان واقعا بازیها را تکرار میکنند؟ من اطلاعات دقیقی ندارم، ولی فکر میکنم افرادی که بازیها را تمام نمیکنند بیشتر از کسانی هستند که بازیها مجدداً بازی میکنند. ولی با این حال، ما هنوز هم روی این بخش کوچک از ساخت بازی تمرکز میکنیم.
در مصاحبه با رسانهی Inverse
بازی It Takes Two هماکنون برای کنسولهای نسل هشتم و نهم و رایانههای شخصی در دسترس است. نظر شما چیست؟ آیا این بازی را تجربه کردهاید؟