امکان استفاده همزمان از دو سلاح در HALO Infinite وجود نخواهد داشت
آخرین بازی معرفی شده از جهان HALO که با نام Infinite شناخته میشود، ماههاست که در سکوت خبری در حال توسعه است. روز گذشته اما در آخرین قسمت از سری جلسات #Ask343 اطلاعاتی از بازی منتشر شد که میتوانند شمایل واضحتری از بازی را به نشان دهند.
در این پرسش و پاسخ تائید شد که بازی از سیستم شب و روز به شکل پویا بهره میبرد و این چرخه کاملا بر محیط و ساختار آن اثر میگذارد. موارد زیاد دیگری از سازندگان پرسیده شد و اکثرشان هم پاسخ مناسبی دریافت کردند. یکی از این موارد عدم امکان استفاده همزمان از دو سلاح توسط بازیکن است. موردی که به گفتهی سازندگان اکنون در بازی وجود ندارد و آنها هم فعلا برنامهای برای اضافه کردن این قابلیت ندارند ولی امکان اضافه شدن آن را رد نکردند.
به گفتهی سازندگان، تمرکز اصلی آنها روی طراحی سلاحها، نارنجکها و تجهیزات متنوع است. همچنین مشخص شد که بازی در نقش نیروهای Elite کاوننتها امکانپذیر نیست. سازندگان در پاسخ به پرسش مربوط به قابل بازی بودن Eliteها گفتند که این بازی قرار است تا در مورد مستر چیف و اسپاراتانها باشد، همچنین در ادامه آنها بازهم گفتند که «هرگز نگو هرگز». پس هنوز هم میتوانیم امیدوار باشیم که این نیروها در آینده و به عنوان محتوای پس از عرضه در دسترس قرار بگیرند.
همچنین امکان ارتقا تجهیزات و وجود تعداد زیادی از سلاحها در بازی تائید شد. سازندگان گفتند که در ابتدا قصد اضافه کردن یک سیستم ارتقا برای سلاحها را در نظر داشتند ولی بعداً به این نتیجه رسیدند که این ویژگی با هستهی هیلو همخوانی ندارد و آن را حذف کردند. همچنین اگر همیشه میخواستید که دشمنان را از لبهی حلقه به بیرون پرتاب کنید، میتوانید خوشحال باشید، چرا که این امکان هم توسط سازندگان تائید شد. البته خیال نکنید که این کار به راحتی ممکن است. این کار شدنی است ولی انجام آن بسیار سخت و به گفتهی سازندگان به مقدار زیادی “شانس و مهارت” نیاز دارد.
بازی HALO Infinite در ابتدا قرار بود تا تعطلیات سال نو میلادی و همزمان با کنسولهای XBOX Series X|S منتشر شود، اما بازی دچار تاخیر شد. هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، ولی انتظار میرود که بازی در پاییز امسال منتشر شود. HALO Infinite در حال حاضر برای XBOX one، رایانههای شخصی و XBOX Series X|S در دست توسعه است.